8.12.08

Suzuki Grand Vitara...αξεπεραστο


Η Suzuki κανει ανεπαισθητες αλλαγες στα μοντελα της,σκεπτομενη προφανως οτι δεν τις χρειαζετε.Εχει αποδειξει αλλωστε, οτι μπορει να κρατησει τους φανατικους θαυμαστες της "προσγειωμενους".Το νεο της προσωπο δεν "βγαζει ματι" αλλα με δυο νέους κινητήρες στα 2.4 και 3.2 λίτρα, και την προσθηκη συστημάτων οπως το Hill Holder και Hill Descent Control, δε μας αφηνει καθολου αδιαφορους. Nέα κυψελοειδή μάσκα, επανασχεδιασμένοi προφυλακτήρες που αύξησαν το μήκος κατά 3 εκατοστά με αποτέλεσμα το μήκος της 5θυρης έκδοσης να βρίσκεται στα 4,5μ. και της 3θυρης στα 4,035μ., φώτα Xenon, τοποθέτηση των πλευρικών φλας στους καθρέπτες, νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου 17΄΄,ψηφιακές ενδείξεις κλιματισμού, μεταφορά του trip computer στη βάση του ταχύμετρου και νέες υφασμάτινες επενδύσεις.Αυτες ειναι οι αισθητικες αλλαγες του αμαξωματος.Τιποτα σημαντικο δηλαδη.Ομως...

Τα ηλεκτρονικά συστήματα Hill Hold και Hill Descent Control ειναι ιδιαιτερα.
το πρώτο επενεργεί αυτόματα ώστε όταν ο οδηγός αφήσει το φρένο για να εκκινήσει σε ανωφέρεια το ESP μπλοκάρει στα φρένα για 2΄΄ για μην κυλήσει το αυτοκίνητα προς τα πίσω, ενώ το δεύτερο σύστημα ενεργοποιείται μέσω διακόπτη και διατηρεί σταθερή την ταχύτητα καθόδου του αυτοκινήτου στα 10 χ.α.ώ. με την επιλογή κλειδώματος του κεντρικού διαφορικού και στα 5 χ.α.ώ. αν έχουν επιλεγεί οι αργές σχέσεις στο κιβώτιο.
Στους κινητήρες τώρα, στην υπάρχουσα γκάμα των 1.6, 2.0 και στον ντίζελ των 1.9 λίτρων προστίθενται δυο καινούργιοι, στα 2.4 και 3.2 λίτρα.

Ο πρώτος αποδίδει 169 ίππους ισχύ και διαθέτει σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων (VVT), χάρη στο οποίο η υψηλότερη τιμή της ροπής των 23,1 χγμ. εμφανίζεται σχετικά χαμηλά, στις 3.800 σ.α.λ., με αποτέλεσμα να επιτυγχάνεται χαμηλή κατανάλωση (9 lt/100 χλμ.) και εκπομπές CO2 (208 gr/χλμ). Ο κορυφαίος των 3.2 λίτρων είναι εξακύλινδρος σε διάταξη V με 24 βαλβίδες και σύστημα VVT. Αποδίδει 233 ίππους και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 5 σχέσεων, έναντι του μηχανικού των 5 ή του αυτομάτου των 4 του κινητήρα 2.4lt. Καμία αλλαγή δεν υπάρχει στο σύστημα τετρακίνησης 4 Mode που περιλαμβάνει μόνιμη τετρακίνηση σε ποσοστό 47:53 (εμπρός/πίσω) με μπλοκέ κεντρικό διαφορικό. Το τελευταίο προσφέρει τη δυνατότητα κλειδώματος 50:50 της ροπής ανάμεσα στου δυο άξονες, ενώ πλην της έκδοσης των 1.6 lt υπάρχει και το κιβώτιο υποπολλαπλασιασμού.
Και μην ξεχνιωμαστε...
τιμές εκκίνησης: 1.6lt: €19.990, 2.0lt:€24.500, 2.4lt:€29.990, 3.2lt:€39.990.
Ολα αυτα για κατι παραπανω απο SUV.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Add to Technorati Favorites Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free!
Free Search Engine Submission
Free Search Engine Submission
Top Blogs Sports Directory of Sports Blogs Webfeed (RSS/ATOM/RDF) submitted to http://www.feeds4all.nl
BlogsByCategory.com blogarama - the blog directory
View My Stats Sports RSSMicro FeedRank Results Sports http://www.feeds4all.nl
BlogsByCategory.com