12.12.08

Mercedes GL Class


Πολυτελες τετρακίνητο με διαστάσεις ΧΧL και αχόρταγο κινητήρα. Η υπερκατασκευη της Γερμανικης εταιριας, φοραει εναν μοναδικο κινητηρα που κινει 5 μετρα σχεδιαστικης τελειοτητας.
Φανταστητε μια ομαδα μπασκετ να μετακινητε με αυτη, η γιατι οχι μια πολθτεκνη οικογενεια με 7 μελη, ανετα καθισμενα στον απλετο χωρο που προσφερει.Το 6ο και 7ο μαλιστα αναδιπλώνονται ηλεκτροκίνητα με το πάτημα ενός διακόπτη, οπότε σχηματίζεται μία απόλυτα επίπεδη επιφάνεια φόρτωσης. Η δεύτερη σειρά καθισμάτων είναι χειροκίνητα αναδιπλούμενη.
Αεραναρτήσεις, κλείδωμα του κεντρικού και του πίσω διαφορικού και υποκλιμάκωση των σχέσεων του σαζ μάν. Προβλέπονται ενεργά αμορτισέρ για να μη γέρνει το αυτοκίνητο τόσο έντονα στις γρήγορες στροφές, με αποτέλεσμα την εντυπωσιακή οδική συμπεριφορά της νέας GL.


V8 κινητήρας, 4,66 λίτρα που αποδίδει 340 ίππους, με αυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων, ξεκινα χαμηλα, εξφενδονιζει το αμάξωμα και "τρωει" το λιγότερο 20 λίτρα αμόλυβδη βενζίνη ανά 100 χλμ.Η βασική έκδοση στους diesel είναι η GL 320 CDI, με V6 κινητήρα, 2.987 κ.εκ.., άμεσου ψεκασμού η «μικρή» GL αποδίδει 224 ίππους, έχοντας μέγιστη ροπή 510 Nm/1.600-2.800 σ.α.λ.
Δεν χορτασατε? Σύστημα εύκολης φόρτωσης αποσκευών EASY-PACK, cruise control, σύστημα προειδοποίησης απώλειας πίεσης ελαστικών, πυξίδα, υαλοκαθαριστήρες με αισθητήρα βροχής, ανάρτηση αέρα AIRMATIC με ενεργό σύστημα απόσβεσης (ADS), δυναμικά συστήματα ελέγχου της οδικής συμπεριφοράς (ESP, ABS με Brake Assist και ειδικό mode για off road συνθήκες, ειδικό mode του ESP για τη ρυμούλκηση φορτίου, αυτόματο-σειριακό κιβώτιο7G-TRONIC με μπουτόν αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι (DIRECT SELECT) και φυσικά το σύστημα τετρακίνησης 4MATIC και το πακέτο Off-Road Pro, με υποπολλαπλασιασμό των σχέσεων μετάδοσης, δυνατότητα κλειδώματος του πίσω διαφορικού σε ποσοστό 100%, ρύθμισης της απόστασης του αμαξώματος από το έδαφος (με max τα 30,7 εκ.) και manual mode για το κιβώτιο 7G-TRONIC κ.ά.Στις εκδόσεις GL 420 CDI και GL 450 ο εξοπλισμός περιλαμβάνει επιπλέον: μεγαλύτερης διάστασης ελαστικά (275/55/19) θερμαινόμενα καθίσματα οδηγού – συνοδηγού, πολυζωνικό ηλεκτρονικό κλιματισμό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη κολώνα τιμονιού, περισσότερες ηλεκτρικές ρυθμίσεις με μνήμες για τα καθίσματα οδηγού – συνοδηγού, διαφορετικές ξύλινες επενδύσεις και εσωτερικό και εξωτερικούς καθρέπτες με αισθητήρα φωτός. Στην κορυφαία έκδοση GL 500 περιλαμβάνονται επιπλέον: Φώτα Bi-Xenon με το σύστημα Active Light (ενεργά φώτα) και πλυστικό σύστημα υψηλής πίεσης, θερμαινόμενα καθίσματα και στη δεύτερη σειρά, σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος PARKTRONIC, ηλεκτροϋδραυλική πίσω πόρτα με τηλεχειρισμό και ακόμα πιο… ακριβές δερμάτινες και ξύλινες επενδύσεις εσωτερικού.
Δεν πρεπει να παραπονιεστε....αλλωστε τα 105.000 ευρω θα σας φανουν ψιχουλα μπροστα στην καταναλωση που θα κανετε για μια απλη βολτουλα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Add to Technorati Favorites Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free!
Free Search Engine Submission
Free Search Engine Submission
Top Blogs Sports Directory of Sports Blogs Webfeed (RSS/ATOM/RDF) submitted to http://www.feeds4all.nl
BlogsByCategory.com blogarama - the blog directory
View My Stats Sports RSSMicro FeedRank Results Sports http://www.feeds4all.nl
BlogsByCategory.com